Dlaczego poprawiasz sobie humor jedzeniem i jak z tym skończyć?

Wracasz po stresującym dniu do domu, chcesz się jakoś nagrodzić, zrelaksować i… zamawiasz chińskie jedzenie. Czujesz się samotna i zła? Zjadasz tabliczkę czekolady. Nudzisz się przed TV? Pochłaniasz paczkę chipsów. Jeśli dzieje się to raz na jakiś czas to nic złego. Jeśli jednak emocje przejmują kontrolę nad tym, co i ile jesz, oznacza to, że masz problem z emocjonalnym jedzeniem.

Czytaj więcej

7 sposobów na fit weekend

Wiosna i lato to świetny czas na grillowanie, spotkania ze znajomymi i weekendowe wyjazdy. Trudno jest wtedy trzymać się swojego zdrowego planu. Są jednak sposoby, dzięki którym łatwiej Ci będzie wytrwać w postanowieniach i nie popsuć tego, na co tak długo pracowałaś.

Czytaj więcej

Jak przetrwać weekendowe pokusy i... nie przytyć?

Cały tydzień jesz zdrowo, aż tu nagle przychodzi weekend. Spotykasz się ze znajomymi i nie potrafisz oprzeć się pokusie. Piwo, pizza, grill, przekąski… A po wszystkim zaczynają męczyć Cię wyrzuty sumienia. Jak przetrwać weekend nie zamykając się w czterech ścianach? Jest pewien sposób! ☺

Czytaj więcej

Zajadanie emocji w stresie a odchudzanie

Często pod wpływem silnych emocji sięgasz po jedzenie? Zastanawiasz się, jak z tym walczyć? Na przykładzie pracy z moja klientką, pokażę techniki poznawczo-behawioralne, dzięki którym pokonasz ten problem!

Czytaj więcej

Chesz codziennie jeść czekoladę? Od dzisiaj możesz:)

Surowe kakao to superfood, które jest doskonałym zamiennikiem zwykłego kakao. Zawiera mnóstwo właściwości odżywczych i zadowoli każdego miłośnika czekolady, który pragnie zdrowo się odżywiać. Czas poznać jego supermoce ;)

Czytaj więcej

Wywiad z Małgosią Majcher twórczynią marki Seaweex

Gosia zawsze marzyła o tym, aby stworzyć linię kosmetyków pielęgnacyjnych, unikatowych, oryginalnych, których nie ma jeszcze na polskim rynku. W produktach Seaweex połączyła irlandzką tradycję i naturę z najnowszymi technologiami w kosmetyce. W ten sposób chciała przekazać kobietom niepowtarzalne właściwości, które ma wodorost pochodzący z morza irlandzkiego.

Czytaj więcej

Ćwiczysz, ale nie chudniesz? Poznaj najnowsze badania!

Ćwiczysz i nie chudniesz? Najnowsze badania nad sposobem, w jaki ludzie spalają kalorie, wykazują, że aktywność fizyczna w niewielkim stopniu wpływa na naszą wagę. Ćwiczenia są jednak bardzo ważne i bez nich trudno zmienić nawyki na zdrowe i skutecznie schudnąć.

Czytaj więcej

Podjadanie w domu po pracy - jak sobie z tym poradzić?

Czy po powrocie z pracy jesteś tak głodna, tak zmęczona lub tak zestresowana, że pierwsze co robisz to, sięgasz po jedzenie? Jesz wtedy to, co akurat masz w pod ręką? Nie jesteś jedyna! Razem z moimi klientkami, wypracowałyśmy skuteczne sposoby radzenia sobie z tym problemem ;)

Czytaj więcej

"CLEAN EATING” - 5 prostych sposobów na szczupłą sylwetkę

Termin „clean eating”, czyli czyste jedzenie staje się coraz bardziej popularny. Interpretacji tego pojęcia jest wiele. Dla mnie to po prostu zdrowe odżywianie i dokonywanie właściwych wyborów. Mam dla Ciebie 5 prostych sposobów, dzięki którym łatwiej Ci będzie zdrowo się odżywiać i zachować szczupłą sylwetkę.

Czytaj więcej

Ile kalorii ma Twoja codzienna kawa?

Wiele osób uważa, że dzień bez kawy to dzień stracony;) Miłośników tego czarnego napoju jest wielu. Jednak będąc na diecie, trzeba pamiętać, że kawa to też kalorie. Dobra wiadomość jest taka, że nie trzeba z niej całkiem rezygnować. Wystarczy wiedzieć, jak ją mądrze pić!

Czytaj więcej

Czy węglowodany hamują odchudzanie?

Węglowodany w diecie budzą bardzo wiele wątpliwości. Jeść czy nie jeść? Ograniczyć czy całkowicie wyeliminować? Opinii jest wiele. Zobacz, jak naprawdę jest z tymi węglowodanami i wybierz rozwiązanie najlepsze dla siebie.

Czytaj więcej

To pomoże Ci schudnąć: Monitoring

W odchudzaniu nie chodzi tylko o to co jemy. Ważniejsze jest to, jak jemy i w jaki pułapki wpadamy. Prowadzenie monitoringu pozwoli Ci skutecznie rozpocząć odchudzanie. Poznaj wszystkie korzyści jakie możesz osiągnąć dzięki prowadzeniu codziennych notatek.

Czytaj więcej

Nuda i stres tuczą

Jeśli zajadasz stresy, albo nudę, koniecznie poznaj proste sposoby od których możesz zacząć pracę nad tym problemem. Nie poddawaj się jeśli nie od razu zadziałają, każda zmiana wymaga czasu ;)

Czytaj więcej

Jak schudnąć w święta

Jesteś na diecie i martwisz się, że w nadchodzące święta nie będziesz potrafiła odmówić jedzenia, gdy mama, babcia, ciotki zaczną namawiać Cię do jedzenia, czy choć spróbowania wszystkich świątecznych dań, które z takim trudem, poświęceniem i miłością dla Ciebie przygotowywały? Poznaj proste sposoby na to, jak odmówić innym, gdy namawiają nas do jedzenia.

Czytaj więcej

OBIAD - FIT BURGER

Kto nie lubi hamburgerów? Czy musimy z nich rezygnować będąc na diecie? Nie! Wystarczy, że zrezygnujesz z białej bułki i zastąpisz ją na przykład ziemniakami. Dzisiaj przedstawiam Ci moją ulubioną wersję, ale możesz zmienić dodatki według uznania. Pamiętaj tylko, że wtedy zmieni się kaloryczność potrawy ;)

Czytaj więcej

Mój sekret jak schudnąć bez efektu jo - jo

Poznaj moje podejście i kilka podstawowych zasad, które mają wpływ na Twój sukces w odchudzaniu. Zanim zaczniesz kolejną dietę cud, spróbuj rozpocząć pracę nad zmianą nawyków. To podstawa. Tylko dzięki temu będziesz potrafiła wytrwać na diecie i systematycznie trenować.

Czytaj więcej

Zaakceptuj siebie

Jak schudnę w końcu będę szczęśliwa! Bardzo często osoby o większych rozmiarach uważają, że zmiana wyglądu zewnętrznego pozwoli im na lepsze życie. Ale brak akceptacji siebie paradoksalnie okazuję się poważną przeszkodą w dążeniu do wymarzonej sylwetki, która utrudnia nie tylko odchudzanie, ale również późniejsze utrzymanie wagi na stałym poziomie. Sprawdź jak pokochać siebie :)

Czytaj więcej

ŚNIADANIE - PLACUSZKI Z CUKINII

Propozycja na śniadanie dla osób cierpiących na insulinooporoność, cukrzycę, czy choroby tarczycy. Ten przepis sprawdzi się również na kolację.

Czytaj więcej

Nie tyj w stresie

Zajadanie stresów i emocji może być początkiem poważnych problemów prowadzących do zaburzeń odżywiania. Sprawdź w teście zamieszczonym na końcu artykułu, czy nie masz tendencji do radzenia sobie ze stresem właśnie w ten sposób.

Czytaj więcej

KOLACJA - SAŁATKA Z KOZIM SEREM

Moja ulubiona sałatka na kolację lub podwieczorek. Sery najlepiej jeść z umiarem, co rozumiem jako jedzenie czegoś rzadziej niż częściej. Możesz spróbować tej opcji również na obiad ;)

Czytaj więcej

Dlaczego nie możesz schudnąć? cz. 1

Problem nr 1 - ELIMINACJA Stosowanie monodiet, które opierają się na jednym, bądź kilku wybranych składnikach są nie tylko szkodliwe dla zdrowia, ale też główną przyczyną efektu jo - jo.

Czytaj więcej

ŚNIADANIE - BRUSCHETTA

Bardzo lubię wyraziste smaki. Zdrowa dieta nie musi być nudna i mdła!. Dzisiaj mam dla Ciebie prostą i smaczną propozycje "kanapek", które możesz doprawiać tak jak lubisz. Sery zawsze dodawaj z umiarem.

Czytaj więcej

ŚNIADANIE - SZAKSZUKA

Przedstawiam Ci szybką i prostą propozycję na śniadanie lub kolację. Warzywa, które wybrałam do przepisu możesz dowolnie wymienić i zastąpić swoimi ulubionymi. Baw się możliwościami!

Czytaj więcej

Jak pokonać wymówki

Jeśli małe niepowodzenia wpływają na Ciebie bardzo demotywująca, powinnaś przeczytać ten tekst bardzo uważnie. Jak myślisz, co sprawia, że zaprzestajesz starań? Czasem przyczyną, że poddajemy się zbyt szybko jest brak cierpliwości.

Czytaj więcej

Motywacja w odchudzaniu

Wiara w siebie jest kluczowym elementem mającym wpływ na osiągane przez nas sukcesy. Jeżeli wierzymy, że nasze działania przyniosą odpowiedni, zamierzony przez nas skutek, to motywuje nas to do wysiłku i działania. Im bardziej wierzymy, że coś jest możliwe tym większą mamy szansę na to, że zaczniemy działać i że uda nam się to osiągnąć.

Czytaj więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce.