Mój sekret jak schudnąć bez efektu jo - jo

SCHUDNIESZ JEDZĄC TO, CO LUBISZ!

Eliminowanie większości produktów nie sprawdza się na dłuższą metę. Jeśli kusi Cię, żeby zrezygnować całkowicie z pieczywa, zastanów się, czy będziesz potrafiła zrezygnować z niego do końca życia? Jeśli, nie - a myślę, że tak odpowiesz - lepiej jeśli zdecydujesz się na ograniczenie jedzenia chleba na co dzień i pozwolenie sobie na niego od czasu do czasu. W moim jadłospisie znajdziesz wszystko, na co masz ochotę, jednak będziesz potrzebowała nauczyć się sztuki umiaru. 


WZMOCNISZ SILNĄ WOLĘ!

To możliwe! Silną wolę możesz wytrenować jak mięsień. Każda mała decyzja jaką podejmujesz w związku ze zmianą sposobu jedzenia, każdy zaliczony spacer czy trening się liczy! Za każdym razem, kiedy zamiast ulec pokusie, wybierasz zdrową przekąskę udowadniasz sobie, że potrafisz. Im częściej podejmujesz dobre decyzje, tym Twoja silna wola staje się mocniejsza.

 

NAUCZYSZ SIĘ WYTRWAŁOŚCI!

Pewnie marzysz o tym i myślisz, że to niemożliwe? A to nieprawda! Ty też możesz się tego nauczyć. Wystarczy, że zaczniesz pracować nad zmianą myślenia, a dzięki temu zaczniesz pokonywać negatywne myśli, które utrudniają Ci realizację celów. Tak, to możliwe. To naukowo potwierdzone fakty! Zamiast myśleć: „To wszystko zbyt trudne dla mnie. Nie dam rady wytrwać”, nauczysz się bardziej pozytywnego myślenia: „Trudne momenty są naturalne w trakcie odchudzania, czy zmieniania czegokolwiek, ale zawsze mijają”. Znasz te słowa piosenki?„Widziałem tyle wschodów słońca, nie wierzę w noc bez końca”.  Gwarantuję Ci, że  trudne momenty mijają i Ty też możesz je pokonać! W kolejnych artykułach na blogu podpowiem Ci jak to zrobić. Śledź mnie na bieżąco ;)

 

ZDROWE I ŁATWE W PRZYGOTOWANIU POSIŁKI!

Nie lubisz głodować i męczyć się na dietach? Już nie musisz! Możesz chudnąć i czuć się syta! Pomoże Ci w tym dodanie do Twojego jadłospisu warzyw. Warzywa powinny towarzyszysz każdemu posiłkowi i zajmować połowę Twojego talerza. Niestety po przejrzeniu setek jadłospisów zauważyłam jeden podstawowy błąd w naszym odżywianiu, który może dotyczyć również Ciebie. Brakuje w nim warzyw. Plasterek pomidora i liść sałaty nie dostarczą wszystkiego, co jest Tobie potrzebne, żeby schudnąć, czy zachować szczupłą sylwetkę i zdrowie. Możesz to jednak zmienić i nauczyć się prostych, a zarazem smacznych przepisów, które będą zdrowszą wersją Twoich ulubionych potraw, a których przygotowanie nie zajmie Ci dużo czasu.

 

DIETA I TRENING TO NIE WSZYSTKO

Większość podjeść skupia się na przekazaniu Ci jadłospisu, czy wskazówek jak trenować. Jednak to za mało, żebyś mogła wytrwać w procesie odchudzania. Najważniejszą rzeczą jaką musisz się nauczyć to umiejętność pokonywania własnych słabości. Błędy i porażki będą się pojawiać, bo to zupełnie naturalne i potrzebne Ci, abyś mogła uświadomić sobie, co nie działa i znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie. Jeśli zdarzy się Tobie wpadka i zjesz więcej niż planowałaś, czy znów sięgniesz po tabliczkę czekolady na pocieszenie, pamiętaj, że im szybciej się zatrzymasz tym lepiej i dużo łatwiej będzie Ci wrócić do rytmu. Wyciągaj wnioski i szukaj nowych sposobów działania. Pewnie nie raz słyszałaś, że aby schudnąć raz na zawsze trzeba na stałe zmienić swoje nawyki. Szczegóły już w krótce w kolejnych artykułach na blogu :)

Jeśli czujesz, że stosowane przez Ciebie diety nie przynoszą efektów i potrzebujesz wsparcia w odchudzaniu, zapraszam Cię na konsultację  lub skorzystania z mojej propozycji planu żywienia. 

Kiedy warto skorzystać z pomocy psychodietetyka? 

Będzie to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie jeśli: 

  • masz trudności, aby schudnąć skutecznie
  • walczysz z efektem jo - jo
  • masz trudności, aby wytrwać na diecie i konsekwentnie pracować nad zmianą nawyków
  • chcesz odzyskać kontrolę nad jedzeniem
  • masz problemy z kompulsywnym przejadaniem się
  • zajadasz emocje i stresy

Mój plan żywienia:  

  • pomoże Ci osiągać wyznaczone cele na każdym etapie odchudzania: redukcja wagi, stabilizacja wagi, zdrowa dieta na całe życie.   
  • zawiera proste zasady jak należy komponować posiłki zgodnie z Twoimi celami
  • umożliwia Ci komponowanie takich posiłków jakie lubisz
  • pozwoli Ci każdego dnia wybierać takie produkty na które masz w danym momencie ochotę 

Data wpisu 28.03.2017

Udostępnij:

  • dieta
  • dieta odchudzająca
  • jak schudnąć
  • psychologia
  • jo - jo
  • skuteczne odchudzanie

Komentarze

Napisz odpowiedź



(Twój email nie będzie publicznie wyświetlany.)


Kod CAPTCHA

Kliknij w obrazek, żeby zobaczyć nowy kod.