Dlaczego poprawiasz sobie humor jedzeniem i jak z tym skończyć?

Wracasz po stresującym dniu do domu, chcesz się jakoś nagrodzić, zrelaksować i… zamawiasz chińskie jedzenie. Czujesz się samotna i zła? Zjadasz tabliczkę czekolady. Nudzisz się przed TV? Pochłaniasz paczkę chipsów. Jeśli dzieje się to raz na jakiś czas to nic złego. Jeśli jednak emocje przejmują kontrolę nad tym, co i ile jesz, oznacza to, że masz problem z emocjonalnym jedzeniem.

Czytaj więcej

Jak przetrwać weekendowe pokusy i... nie przytyć?

Cały tydzień jesz zdrowo, aż tu nagle przychodzi weekend. Spotykasz się ze znajomymi i nie potrafisz oprzeć się pokusie. Piwo, pizza, grill, przekąski… A po wszystkim zaczynają męczyć Cię wyrzuty sumienia. Jak przetrwać weekend nie zamykając się w czterech ścianach? Jest pewien sposób! ☺

Czytaj więcej

Zajadanie emocji w stresie a odchudzanie

Często pod wpływem silnych emocji sięgasz po jedzenie? Zastanawiasz się, jak z tym walczyć? Na przykładzie pracy z moja klientką, pokażę techniki poznawczo-behawioralne, dzięki którym pokonasz ten problem!

Czytaj więcej

Ćwiczysz, ale nie chudniesz? Poznaj najnowsze badania!

Ćwiczysz i nie chudniesz? Najnowsze badania nad sposobem, w jaki ludzie spalają kalorie, wykazują, że aktywność fizyczna w niewielkim stopniu wpływa na naszą wagę. Ćwiczenia są jednak bardzo ważne i bez nich trudno zmienić nawyki na zdrowe i skutecznie schudnąć.

Czytaj więcej

Podjadanie w domu po pracy - jak sobie z tym poradzić?

Czy po powrocie z pracy jesteś tak głodna, tak zmęczona lub tak zestresowana, że pierwsze co robisz to, sięgasz po jedzenie? Jesz wtedy to, co akurat masz w pod ręką? Nie jesteś jedyna! Razem z moimi klientkami, wypracowałyśmy skuteczne sposoby radzenia sobie z tym problemem ;)

Czytaj więcej

To pomoże Ci schudnąć: Monitoring

W odchudzaniu nie chodzi tylko o to co jemy. Ważniejsze jest to, jak jemy i w jaki pułapki wpadamy. Prowadzenie monitoringu pozwoli Ci skutecznie rozpocząć odchudzanie. Poznaj wszystkie korzyści jakie możesz osiągnąć dzięki prowadzeniu codziennych notatek.

Czytaj więcej

Nuda i stres tuczą

Jeśli zajadasz stresy, albo nudę, koniecznie poznaj proste sposoby od których możesz zacząć pracę nad tym problemem. Nie poddawaj się jeśli nie od razu zadziałają, każda zmiana wymaga czasu ;)

Czytaj więcej

Jak schudnąć w święta

Jesteś na diecie i martwisz się, że w nadchodzące święta nie będziesz potrafiła odmówić jedzenia, gdy mama, babcia, ciotki zaczną namawiać Cię do jedzenia, czy choć spróbowania wszystkich świątecznych dań, które z takim trudem, poświęceniem i miłością dla Ciebie przygotowywały? Poznaj proste sposoby na to, jak odmówić innym, gdy namawiają nas do jedzenia.

Czytaj więcej

Mój sekret jak schudnąć bez efektu jo - jo

Poznaj moje podejście i kilka podstawowych zasad, które mają wpływ na Twój sukces w odchudzaniu. Zanim zaczniesz kolejną dietę cud, spróbuj rozpocząć pracę nad zmianą nawyków. To podstawa. Tylko dzięki temu będziesz potrafiła wytrwać na diecie i systematycznie trenować.

Czytaj więcej

Nie tyj w stresie

Zajadanie stresów i emocji może być początkiem poważnych problemów prowadzących do zaburzeń odżywiania. Sprawdź w teście zamieszczonym na końcu artykułu, czy nie masz tendencji do radzenia sobie ze stresem właśnie w ten sposób.

Czytaj więcej

Dlaczego nie możesz schudnąć? cz. 1

Problem nr 1 - ELIMINACJA Stosowanie monodiet, które opierają się na jednym, bądź kilku wybranych składnikach są nie tylko szkodliwe dla zdrowia, ale też główną przyczyną efektu jo - jo.

Czytaj więcej

Jak pokonać wymówki

Jeśli małe niepowodzenia wpływają na Ciebie bardzo demotywująca, powinnaś przeczytać ten tekst bardzo uważnie. Jak myślisz, co sprawia, że zaprzestajesz starań? Czasem przyczyną, że poddajemy się zbyt szybko jest brak cierpliwości.

Czytaj więcej